mandag, oktober 06, 2008

Verdens snilleste mamma...

... min storesøster og meg hadde snakket om en JULESHOPPINGTUR til København, vi lurte på om vi skulle spørre mamm'n vår om hun hadde lyst til og bli med døtrene sine på tur...

Vi var på middag hos mamma og pappa i går, mmm fårikål... mett enda faktisk...
Da fikk jeg endelig spurt min kjære mann om jeg fikk lov til JULESHOPPINGTUR og han sa JA og vi spurte mamma og hun fikk lov av pappa og storesøster hadde alt spurt sin mann og han sa oxo ja...
Så nå er datoen bestemt og det blir JULESHOPPINGTUR 30. november... Jiiipppiii... men uff jeg har faktisk dårlig samvittighet ovenfor min kjære mann,
og det fordi han har bursdag 1. desember og da er jo ikke jeg hjemme, og han reiser på fjellet fredag 28. desember og kommer ikke hjem før på kvelden den dagen vi reiser... uff... men... hmmm han sier det er greit og at han ikke bryr seg så "innmarri" om det bursdagsgreiene...
han påstår at det er litt jentegreie det der... er det det...

Så snakket jeg med mamma i dag og hun skyter inn at den turen skal jeg betale!!! Jeg holdt på å kjøre ut av veien og fikk dårlig samvittighet igjen og angret nesten for at vi spurte om hun ville bli med oss... -nei det er ikke aktuellt... -joda det skal jeg sier hun... Så derfor verdens snilleste mamma...

So here we come Copenhagen...

6 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

haha, du er jaggu en bereist dame... så kos det blir da.. dere får ta med gps så dere finner de flotte butikkene!! *S*

og hadde det vært kjæresten min som ble borte på min bursdag så hadde det ikke gjort noe, vi har jo opplevd dem så mange ganger nå atte!! *LOL*

klem

Kristin sa...

Så heldige dere er!!
-og jeg er sikker på at dere har fortjent det:)

God shopping!

villemo sa...

Heldiggrisen, deg - det blir bra. Ser Norwwegian har kjempebra priser på fly nå, hvis dere ikke har bestilt enda..

home 4us sa...

Takk for besøket på bloggen min.
Heldig er du som skal til Køben.
Kos dere:)

... 4 på toppen sa...

Jippi og tusen takk MAMMA :-)

Men du støv-damen ... det hørtes skikkelig ille ut at vi måtte spørre mennene våre om vi fikk lov til å reise ... akkurat som vi ikke hadde reist uansett ... ha, ha ...

Gamlå sa...

Heisann. ler godt av innlegget ditt:).
En bestemt dame dette her. Herlig! Det er godt de er bestemte. Hun minner meg litt om min lille frøken som snart blir 14 år, en bestemt dame i de unge år, men er det fremdeles og det er jeg glad for!! Hun lar seg ikke lett lure den tutta mi i tenårene enn så lenge........
Koselig blogg du har, og her tror jeg ikke at jeg har vært før. Jeg fant linken gjennom Fru Fjeldhammer en dame som jeg setter så utrolig pris på her i blogglandia, er titt og ofte innom henne og leser hennes herlige innlegg!!

Ha en fin lørdagskveld og jeg håper ikke du finner noe støv slik at du kan slappe helt av:) Ja jeg likte navnet ditt på bloggen din.
klem fra Gamlå