mandag, oktober 20, 2008

Litt til mini og mer til meg...

... jeg har jaktet på en svart boblejakke/kåpe over en periode, og yes nå er den kjøpt inn, den kjøpte jeg når jeg var i Ålesund nå på fredag... Den sitter som et skudd, liksom sydd til meg...

Merket er Peppercorn og jeg digger klærne fra den leverandøren, passer min kropp helt perfekt... rett og slett...

Så måtte jeg jo selvfølgelig ha meg svarte støvletter til jakken og det ble disse... de er bare så fantastisk gode å gå i assa... anbefales på det sterkeste... og de er kjøpt hos meg... http://www.skopunkten.no

Her er den nye kjolen til mini, den er så søt... se på de nydlige detaljene da folkens, oxo lilla da... helt perfekt...

Se her, den kule prikken over "I'en"... TREAT ME LIKE QUEEN... måtte jo bare kjøpe den til mini da, hun er jo dronningen i detta huset...


Nå skal jeg krølle meg inn i et pledd for å se på Hvaler igjen... fin og kul serie... Klemzi...

4 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Så mye fint. Den kjolen var jo supersøt da. Dronninga blir nok fornøyd med den ja :-)

Du, jeg trenger noen sorte pene støvletter som er gode å gå i. Gode å danse i og litt stilige også. Også må jeg ha et par sorte høstsko/skoletter ... hjelper du meg eller?

Klem

Gamlå sa...

Heisann. Så god smak du har! Likte alt du viste her jeg:).
hilsen Gamlå

Kristin sa...

Super søt kjole:) name it har mye fint!! (det var da name it)

Meket på jakken har jeg ikke hørt om før!
Det er jo så deilig når man finner noe man er så fornøyd med, tenk den skal du bruke hele vinteren :)

Gamlå sa...

Hei hei.
Det ligger noe til deg i bloggen min:).