torsdag, oktober 16, 2008

Ålesund tur retur...

I morgen er det regionsmøte igjen, og det blir det siste jeg skal på sammen med jentene fra Skopunkten gitt... det blir jammen litt rart. Men i morgen blir alle andre butikksjefer innenfor Skopunkten informert om at jeg ikke lenger skal være butikksjef på Triaden.
Fra 1. november tar jeg over en splitter ny butikk på Jessheim Storsenter en flunka ny
Din Sko butikk gitt... Det skal bli så gøy og det blir så bra... Enda litt skummelt å legge det ut her siden ingen av jentene mine vet noe enda, men jeg klarte ikke holde det inne lenger, de skal få greie på det til uka. Så Fru Fjeldhammer her kom nyheten du har ventet på, det er ikke mer spennende enn det...

God kveld alle sammen...

4 kommentarer:

villemo sa...

Gratulerer så masse - jeg håpet det var noe slikt du du skulle informere om :)

Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer så mye!! Og gud, jeg hadde følelsen at det hadde noe med din sko og gjøre!!
så spennende..
klem

... 4 på toppen sa...

Host

Kristin sa...

Grattis med ny jobb!!!

Hvordan gikk det i dag da?