fredag, oktober 03, 2008

Husmorferie... 13. mars 2009...

Lanzarote, Puerto del Carmen er stedet for vår TATA's første stopp. Vi startet opp en "syklubb" for ca 4 mnd siden, og bestemte oss for at vi skal ha en reiseklubb og det fordi ingen av oss driver med slike syting eller strikke ting.
Og vi er T, A, T og A, derfor ble det TATA.
Hotellet vi skal bo på er det som er avbildet under her og det heter Lomo Blanco.
Tenk dere for en luxusuke det kommer til og bli, uten mann og barn,
kun tenke på seg sjøl...
Ta en drink her og en der, spise litt is og snop når vi vil, shoppe litt nå og da, spise litt gode middager sent på kveld, drikke litt eller nei mye "sangeria",
sove litt og bade litt og ja rett og slett tenke kun på seg sjøl...
Gosh med palmer og greier... mmm drømmer jeg...

Jeg krysser fingrene for at badetempraturen er lik en norsk sommer...Denne stranda her er bare helt fantastisk, har faktisk badet her en gang tidligere, mars 2006. Jeg var her i bryluppet til et godt vennepar av meg, jeg overasket dem på flyplassen der nede, gikk faktisk rett forbi de på flyet og de la ikke merke til meg... hahahaha...

Lanzarotes mest myldrende turiststed blir likevel meget harmonisk takket være sin vakre arkitektur. Forlokkende shoppingmuligheter og fornøyelsesliv samt fine strender...

2 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Jeg vil også reise på husmorferie ... uhuuu ... et lite tips: du må huske å sette opp kilde til bildene ...

Klem

Støv på hjernen. sa...

Heisann hoppsann... er du våken enda... hva menes med kilde til bilde?