fredag, oktober 03, 2008

Fredag på landet.

Nå var jammen meg den uken over oxo, guri som tiden flyr. Nå er det barne tv tid for mini og pusen og mor sitter å blogger litt, en liten 1/2 time for meg sjøl... jippi...
Mini fikk en mini pizza i dag og jeg spiste karbonade og speilegg... mmm godt... og gubben er på spillejobb igjen helt frem til lørdag kveld/natt, det vil si søndag morgen ser vi han igjen.
De er faktisk kjempeflinke men jeg får vel lov til å si at jeg syntes det til tider blir litt mye...
Ta turen innom hjemmesiden deres å se/hør dem der www.southerntrain.com
And my man are bassisten, er det are eller is her tro... hihihihi...

Kvelden i dag skal gå med til snopspising med mini, så skal hun i seng rundt kl 2000, da er det voksentid med hele gullrekka... og det er ganske godt at gubben da ikke er hjemme for det er så distraherende da han uffer og akker seg over alle danserne...

I morgen håper mini og meg på fint vær, hvis det blir det er det hagetid med litt rydding før kulda setter inn, rydde vekk litt ting å gjøre det litt extra høst fint rundt oss.
Hvis det er slik som i dag blir det litt husarbeid, rydding og vasking tenker jeg... vi får se...

God kveld til dere ALLE som har tatt turen inn i min Blogg verden... hahahaha...

Ingen kommentarer: