søndag, oktober 19, 2008

Æssssjjjj...

... når ikke katten vil leke engang, er den vel ekkel eller? Det er min største skrekk, jada edderkopper som jeg kaller dem da, og min mann påstår at det ikke finnes edderkopper i Norge, han påstår at det kun er "shingler" eller hva han nå kaller de...
Denne sjarmerende krabaten (ironisk ment) her lå under dørmatten vi har på trappen ute, naboene vi har må jo tro jeg er gal, ja rett og slett gal... jeg løftet opp dørmatta for å riste den og der satt den selvfølgelig rett der jeg hadde tommeltotten min... oxo sjekk den fargen da! Det er så typisk at slikt skjer meg når jeg har så panikk for disse motbydlige dyrene!!!
Derfor ser jeg frem til litt snø og spreng kulde snart jeg... jeg digger vinteren, og mye pga ekkle kryp...
God søndag videre...

3 kommentarer:

Kristin sa...

Ugh.... Jeg grøsser... Finnes da ikke slike i Norge??

borghild sa...

Æsj, ja det sier jeg også! FInnes det ikke edderkopper i Norge?? Jeg har iallfall hørt at flåtten er en edderkopp, i tillegg til å være norges farligste dyr... Er jeg helt på viddene, eller??;-)
Ha en fin og edderkoppfri uke!;-) Klem B:-)

Gamlå sa...

Æsj, jeg likte heller ikke denne her.Har aldri sett noe slik i Norge før jeg. Det var en rar ekkel skapning:).
Ha en fin uke