fredag, oktober 03, 2008

Her er de nyeste støvlettene mine...


Jeg måtte bare ha disse her... jeg pakket de opp og syntes de var helt grusomme, men så har jeg gått å sett på dem hver dag i en uke eller to, henger rett i synsvinkelen min i butikken hos meg... de er dødskule, måtte bare... Superfine har dem blitt, fikk prøvd dem på i dag og da var avgjørelsen kjapp... finnes i sorte oxo, men dem er finere i den her fargen, må bare finne meg en veske som matcher disse støvlettene så er jeg enda mere fornøyd assa... Gleder meg til jeg skal ha dem på meg...

2 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

De var jammen kule:) Får ta en tur innom deg en dag og se på de i butikken:) Du blir nok flott..:)

Ha en fin lørdags kveld

... 4 på toppen sa...

Tøffe støvletter ja ... hvor mange sko og støvletter har familien din til sammen egentlig? He, he ... litt spydig nå kanskje?

Du, jeg må ha et par sorte støvletter jeg. Og det ganske snart altså. Har du noen kule inne nå?

Klem