fredag, oktober 03, 2008

Siste"mann" i familien...

Hei, jeg heter Pjuska og er født 13. juni 2008, er jeg ikke vakker? Det syntes matmor som har fått drømmen sin oppfyllt ved og få meg inn i sin lille familie. Jeg elsker å dusje og gjør det hver dag, er med inn i dusjen når matmor og matfar tar morgenstellet...
Jeg er veldig glad i mat og gleder meg til middag kl 1700, da kommer matmor hjem fra jobb og gir meg litt ferskfòr og det er snadder... liker best mat med tunfisk smak eller kylling. Nå ligger jeg på fanget til matmor mens hun er her å blogger litt, hun har fått litt dilla, hun har forstått hvordan hun laster ned bilder på den fine måten.

Go kveld videre, klemzi...

3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Så flink du har blitt... her renner det inn med innlegg!!! Nydelig pus også... h*n har en flott dag å ha bursdag på!!!

husmorsferie høres ikke vondt ut.... heldig du!!

Klem klem

Støv på hjernen. sa...

Heisann, jo takk jeg er i gang nå ja. Nå syntes jeg det er kjempegøy, holdt på og gi opp for et par dager siden... hihihihi... meg og tolmodighet vøttø...

villemo sa...

....så nydelig. Jeg vil også ha - men Mr Thorsen er allergisk...