onsdag, oktober 01, 2008

God kveld...


Jeg gleder meg masse til søndag, da skal familien M og familien G til mamma og pappa å spise den tradisjonsrike høstmiddagen på Finstadjordet... mmm får helt vann i munn jeg nå faktisk.
Vi skal spise FÅRIKÅL...

Så er det en ting til jeg gleder meg masse til, det er at min storesøster skal ha litt "breefing" her inne på denne artige BLOGG VERDEN... for den hjelpesløse lillesøstern sin...
Da skal siden min bli så fin fin fiiinnn... bare gled dere...

Nå skal jeg hoppe i loppekasse og der ligger mini i natt oxo... gjesp og strekk og ned for å pusse tenner og en kjapp kattevask og et lite toalettbesøk (selv med et toalettbesøk rett før jeg legger meg må jeg opp 1 - 2 ganger om natten alikevel, nesten psykisk blitt det).
Noen som har et kjerringråd for det?

God natt til dere som stikker innom her i ny og ne da, ikke så mange enda men det kommer seg sikkert det oxo med tid og stunder...

2 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Nam, nam ... sauikål er deilig høstmat ... men du ... hvor blir det av den ferske suppa da? Ha, ha ...

Klem og god helg fra fru G

Støv på hjernen. sa...

Ja, herregud det har jeg faktisk helt glemt. Men vi finner en dato til søndag. Kanskje vi skulle ta det ute på hytta i forbindelse med en dugnad? Det er kos da...