søndag, oktober 05, 2008

God morgen...

... og det er jo helt utrolig at det kan bli så flott i dag når vi har hatt storm i natt... Nå skal mini og meg ut å se om Sissi kanin overlevde det her været. Her på bildet var hun en innekanin, men så ble hun en utekanin tidlig i høst for hun hadde det for seg å snu om buret hver natt... hun holdt oss våkne! Derfor utekanin. Hun er ca 7 1/2 mnd nå og er fullvoksen, ca 1 1/2 kg. Kjempesøt og litt uheldig med livet i starten. 1. uken av livet hennes fikk hun ørebetennelse, så noen mnd senter fikk hun to bakben som ikke ville fungere... så nå lever hun med en litt rar bakdel... men hun er glad og fornøyd...

Her er kaninene til et vennepar av oss, minste gutten i huset er faktisk kjæresten til mini, de er så søte sammen. Mini og meg skal ned å mate 2 av disse nøstene som er avbildet på bildet en Dixi og en Sissi. Jeg gleder meg like mye som mini til å kose med de, de er så søte. Så litt mat og litt vann så kan vi kose litt etterpå... mmm...

Så da håper jeg dere alle får en fantastisk fin fin høst dag i go' været...

Jeg gleder meg til middagen alt jeg, fårikål i dag, med familien til storesøter og mamma og pappa.

2 kommentarer:

home 4us sa...

Hei
Søte kaniner!
Og den husmorferien hørtes forlokkende ut:)
Vi skal til gran canaria i jula og jeg gleder meg noe enormt. Ikke på husmorferie, men med mann og barn:)

Ha ei fin uke. Denne uken har vi høstferie her oppe i nord så da blir det en dose avslapping !

Kristin sa...

Så fin siden din har blitt nå!!
Synd dere ikke hadde kommet til kløverveien i dag, når vi først hadde forvillet oss helt bort dit på trilletur :)

Ha en fin kveld!