fredag, oktober 10, 2008

Ny dyne og ikke trøtt og veldig høy feber...

Her ligger mini i sengen sin med min dyne, hun får ikke sove egentlig i sin egen seng lenger, det er så vond madrass sier hun... hihi oxo har hun for liten dyne påstår hun. Mannen min og meg dyttet hun i seng her en kveld og hun ville ikke ligge der om hun ikke fikk stor dyne og hun skulle ha mamma sin sa hun bestemt... Så bortskjemt denna jenta er fikk hun selvfølgelig viljen sin igjen og her er resultatet, stor dyne oppi liten seng (1,60m) Hahaha... kombi dynepute...
I dag har hun vært hjemme fra barnehagen, hatt grusomt høy feber i natt og min kjære snille mamma har fri på fredager og hun kunne passe hun i dag, jeg på et superviktig kurs på jobben og min mann på et prosjekt på Gardermoen... slik er det til tider med småbarnsforeldre... godt med snille foreldre som kan stille opp når de kan...
Nå må jeg løpe, skal treffe TATA gjengen i kveld, vi skal se på Soud of music oxo seffern snakke om sydenturen vår da... det er ikke til å unngå faktisk når vi fire treffes...
Klemzi fra Landet...

5 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Åhh ... lille gullet til tante er ikke i form. Stakkars liten.

God bedring da søta.

Klem

Fru Fjeldhammer sa...

uff da, stakkars liten... håper formen er bedre i dag!!

Hey, fikk kjøpt akkurat to slike tallerkenhyller på loppiset på kjenn i dag, betalte 75kr tilsammen... må male de selv da, men det er helt greit...

Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Du får ta deg en tur på kjenn skolen i morgen, det kommer nye lopper kl 11.. her var det ikke noe problem med pruting!!

klem klme

Kristin sa...

Hvordan går det med lille frøkn'a da?
Er hun frisk igjen?

Kan tenkte meg hun koser seg med sin "voksen dyne", gleder meg til minien min får slike meninger om ting & tang. ;-)

Gamlå sa...

Heisann og takker for fin kommentar i bloggen min.
Gamlå