lørdag, november 14, 2009

Mini i himmelen...

ja kort forklart er mini med opp til Budor hvor min søsters familie har campingvogn, og mini har nesten ikke sovet i natt. Hun gledet seg så sinnsykt til å sove over og inni en campingvogn... søt assa. Ikke mye som skal til for å glede disse små. Men plassen de har den store vogna er råflott og nå oxo med et splitter nytt spikertelt er det jo som en hytte på fjellet. Jeg syntes camping er strålende.
Mini på camping og mor på singelfest... hihi kontraster ja... Gled-gruer meg til å se hvor mye gale mennesker det er samlet i et og samme bygg, jentene har sin egen sminkeavdeling oxo noe så harry lixom... jeg dævver... Men med nye slim jeans fra JC, ny skjorte fra H&M, nye støveletter fra Din Sko seffern, nytt belte fra H&M, ny veske fra Lindex og ny lippgloss fra H&M må man jo få litt draget i kveld... eller ikke... Jaja jeg skal seriøst ut å sjekke opp mannfolk i dag... knis...

Lykke til til meg selv og et klapp på skulderen, detta går bra... hihi

1 kommentar:

Fru Fjeldhammer sa...

du er tøff altså!! går du alene?

lykke til og kos deg!!