søndag, desember 06, 2009

Søndagskos...

Hei hopp jul er topp...
I dag var mini og meg på kino, og hold dere fast vi spurte om min ex ville bli med og han svarte JA... Vi gikk rett på min søster og hennes lille eller blitt stor prinsesse nå, oxo gikk jeg jammen meg på ei gammel arbeidskollega av meg oxo... Alle fikk vel like store øyne... siden de så oss 3 sammen på kino.
Men men jeg har kommet meg så langt i den her prosessen at nå gjør jeg alt for at min mini skal blomstre extra opp selv om mamma og pappa ikke er sammen mer... Hun stråler som en sol når hun vet at vi skal gjøre ting sammen med pappaen hennes... Det er veldig fint og ha kommet så langt jeg har gjort, tenk dere for 6. mnd siden var jeg eitrende forbanna hele tiden, og for strax 8. mnd siden var alt bare svart, men nå er jeg flink... nå kan jeg lixom tilbringe tid med en jeg for 7. mnd. siden hatet, men for 8. mnd siden elsket jeg han... hihi litt rart det her men men... Er det da jeg kan kalle meg voksen?

2 kommentarer:

villemo sa...

Flinke jenta:)

Healing Broken heart sa...

Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
Ring, Viber og whatsapp +234815542481