torsdag, november 12, 2009

Singelfest...

... ja, det har jeg bestemt meg for at jeg skal gå på til lørdag. Kanskje klarer jeg å se litt lysere på livet etter det, kanskje finner jeg min neste kjæreste der eller kanskje det er fiasko hvem vet... ingen vet det før jeg har vært der. Så lørdag kl 19 braker det løs på Soria Moria hvor www.sukker.no arrangerer singelfest for 500 single jenter og gutter... Det her blir skummelt, spennende, teit, morsomt, gøy, flaut... har jo ikke sjekka opp noen på 9-10 år. Hmmm hvordan gjør man det igjen lixom?


Ja, så det her er mine lørdagsplaner da... ønske meg lykke til for det trenger jeg for jeg vil finne meg en kjæreste hvis noen vil være kjæreste med meg da...
Strax god natt.

1 kommentar:

På en prikk sa...

kult og tøft av deg! man må jo bare kaste seg ut i det. lykke til ;)