tirsdag, november 10, 2009

Mmmm smørgrøt...

... er godt det mmm... Mini droppet turningen i dag for hun hoster fortsatt, og i disse dager syntes jeg det er greit, hun var jo hjemme fra skolen onsdag, torsdag og fredag sist uke pga feber og masse elveblest. Når jeg hentet hun på skolen i dag så hun helt oppgitt opp på meg oxo sa hun: mamma jeg har jo sagt at jeg ikke vil at du farger håret ditt.
Jada, helt riktig folkens nå er jeg helt brunette blitt og liker det veldig godt. Vi kom hjem og var litt kalde begge to oxo lagde vi oss litt fattigmannskost som man nesten kan kalle det, SMØRGRØT eller det litt finere ordet på det er jo FLØYELSGRØT og jeg sier bare nam nam. Det er jammen meg mektig og jammen meg supergodt assa... ikke noen slankekost men det spiller ingen rolle, lenge til bikinisesongen nå.

Mens vi satt å spiste sier mini pluttselig: mamma jeg gleder meg så innmarri til jeg skal på fjellet med pappa oxo stråler hun opp og forteller at de har vært ute å kjøpt ny bobledress som hun skal ha med seg opp dit. Så spør jeg hvorfor hun gleder seg, og det er for at alle skal ha med barna sine oppover og da skal jeg og H spionere på J, M, F, S og M hihihi og hun flirer. Gud hva hun husker assa, vi har hatt det som tradisjon på den her årstiden hvor julebordsesongen settes i gang, er det lixom den her helgen hvor bandets damer har blitt med og da med barn, en familiehelg... litt slitsomt men utrolig gøy for ungene. Og som dere har fått med dere er det da ikke jeg som blir med på tur den her gangen. Faktisk litt leit... men hva får jeg vel gjort med det da, ingenting. Er nok nesten helt glemt jeg av resten av bandgjengen. Mini sier oxo at jeg har så lyst til at du skal bli med jeg mamma... og jeg får en klump i halsen og må svelge, tenker litt og svarer tilbake - vet du hva mini det har jeg lyst til oxo... Hun har nok mange tanker hun ikke snakker med meg om vil jeg tru.

Ha en kald kveld videre.

1 kommentar:

villemo sa...

...men vi skal på nappersparty,og det er mye mer morsomt. Snakket akkurat med damen i fredrikstad,og hun prøver å få det til...