onsdag, november 11, 2009

Sommerferien 2010

Ja, litt lysglimt i hverdagen er det jo i allefall... Sommerferien er i box og det er deilig. Vi skal ned til vår knakende kjekke kelner på Ideal Beach Taverna på ferie og 14 dager med nydelige lunsjer med masse latter og kos. Jeg og mini som femte hjulet på vogna men men... slik er det jo bare, og nå blei jeg trist igjen... føler for å gråte hele tiden omdagen jeg. Inne i en veldig tirst periode nå, mørkt når man drar til jobben og mørkt når man kommer hjem fra jobben og ingen å lage middag til eller ingen å legge seg sammen med... uff nei det her innlegget skulle jo være positivt men ble selvfølgelig litt begge deler...
Men stranden som er avbildet under skal jeg spasere på i Juli og da med en kropp jeg føler med vel med faktisk!
Så blir det oxo masse iskald øl og masse Raki, og det som bare er så jækk pyton assa, men en eller to slike så blir man jo så blide... hihihihi
På bildet under ser vi et tårn med snappsglass som vi har drukket Raki av, og det var sommerferien 2008 sammen med mine foreldre, min søster, min svoger, to tantebarn, tante og onkel og min mini og min daværende mann men nå exmann...
God kveld videre i Norges land...

1 kommentar:

Healing Broken heart sa...

Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
Ring, Viber og whatsapp +234815542481