mandag, juli 06, 2009

Skaller hue i veggen...

... ja jeg kan vel kort og godt si det slik! Siste meklingsmøte vi var på inngikk vi en avtale om at far og mor er førsteprioritert i forbindelse med spørsmål ang. barnepass.
Jeg skal spørre min ex om det er noe jeg skal på, og han skal spørre meg når det er noe han skal på de helgene hun er hos oss.
Jeg har spurt min ex 1. gang, men han kunne da ikke passe henne for han skulle på fest... Den her helgen ble det slik at mini sov hos ex svigerfamilien min uten at jeg ble spurt pga min ex skulle på fest! Skalle skalle skalle hue i veggen...

Er det noen der ute som har en kur for slike tro? Hadde jeg bare blitt spurt om det var greit at hun skulle sove borte hos min ex svigerfamilie kunne det vært slik at jeg hadde sagt JA selvfølgelig er det OK. Men når det blir slik blir jeg veldig irritert!

God middag til liten og stor...

PS: Nå har jeg sletta'n fra Facebook og det var en sann lettelse og få gjort det, fatter bare ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før... sletta oxo hans bandkompiser med følge + hans kusiner... lovly.
Kommer med et nytt innlegg til i kveld... må bare få ut noen tanker igjen...


Ingen kommentarer: