torsdag, juli 30, 2009

Ferie...

... ja den er jammen etterlengtet kan jeg jo trygt si. I morgen kl 1300 kommer mini hjem til meg etter nesten 3 ukers ferie. Det er noe jeg ser frem til for jeg har kun snakket med hun 2 ganger på tlf, helt utrolig ikke sant... men slik er det nå da... hvem bestemmer lixom...
Da stikker vi 1 uke til den her stranden, det ser vi frem til. Vi skal til Tyrkia og kose oss masse.

Jeg starter ikke på jobb før kl 1200 i dag, skal starte å pakke litt for mini og meg... Så da er det bare å stupe oppi alle bager og esker hvor alt ligger nå i huset til mine foreldre. Her bor vi frem til mandag 14. september da får jeg nøkkelen til nr. 88. Et helt fantastisk sted for barn å vokse opp... jeg gleder meg masse og gleder meg til å fortelle mini det i morgen... hun skal få det så flott der... vi får det større nå enn i huset vi flytter i fra... hmmm litt rart men sykt godt og bli en ekte Lørnskauing igjen!

En ting jeg ikke gleder meg over er at min lille prinsesse sover i samme seng som det nyforelskede paret... er ikke det helt kvalmt så vet ikke jeg... 3,5 mnd etter at jeg kastet han på dør så sover de i samme seng alle tre... SPY!!!
Blir helt sprø av det forholdet der, kan jeg akseptere det lixom, men hva får jeg gjort med det? Får ikke gjort en dritt faktisk. Æsj så kvalmt... blæsh...

Nei folkens nå prosjekt pakking av sydenklær... mmm

PS: Date nr. 2 gikk helt toppers, han er bare helt utrolig flott mann/gutt (hva foretrekker menn i den alderen og bli kaldt tro?) ... for god til og være sann lixom... mmm

Ingen kommentarer: