søndag, juli 19, 2009

Date...

... ja tenk dere det da jenter og damer og evnt. gutter som er innom her oxo...

Yesda jeg skal på min første date... etter bruddet med min ex mann... Det er jo ikke mer enn 3,5 mnd siden alt skjedde her hjemme, men jeg lever kun 1 gang, og jeg har så veldig lyst på en liten sommerflørt så hvem vet... hva skjer etter daten tro... hihihihi...

Jeg gleder meg sykt mye... har snakket masse med han på tlf og han virker bare helt perfekt, nesten for god til og være sann faktisk... neida det er ikke mulig det... og nå ser jeg frem til at mine sommerfugler får løpe litt løpsk i magen til dagen det skjer... guri dette her er super spennende assa... Vi skal treffes her på dette stedet som er avbildet ovenfor her... idyllisk sted da... Så værguder please bee with meg nå ah...

2 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

så spennende, kos deg masse!
Grattis med rekkehuset..
klem

Anonym sa...

Heisann

Titter innom sånn nå og da og kan ikke si annet enn at daten og rekkehuset er noe du virkelig fortjener.

Håper ting klaffer og at livet roer seg ned og smiler til deg, masse, igjen...

Go sommerklem fra Jeanette (frøken Fjellhammer... hehe)