mandag, juli 06, 2009

Guffent...

... hei mamma jeg har hilst på .....! Det var det første som møtte meg når jeg hentet mini i barnehagen i dag... Jeg ble litt paff men alikevel glad siden det var hun som valgte og fortelle meg det for jeg spør ikke hun om noen ting etter at hun har hatt uka si hos pappa'n sin.

Mamma mamma hun har hester, kyllinger, hunder, og båt og et stort hus og kano og campingbil og en kjempestor seng... fysj for en følelse som bare veltet opp i meg... men alikevel ikke noe spørsmål fra meg... hun bare la ut... pappa skal kjøpe ........ og ........ når vi flytter. Her kjøper vi barn følelse får jeg da...

Jeg er veldig glad for at de er blitt kjent men da forventer jeg jo oxo at han nå kan legge frem hele sannheten om bruddet vårt og slutte med den der historien om at det var helt dødt mellom oss... for man får seg ikke fast følge etter under 3 mnd hvis man ikke har hatt noe på si vøttø, alle forstår vel det vil jeg tro... bare ikke dem!

Hilsen en sliten småbarnsmor xxx

Ingen kommentarer: