torsdag, juli 16, 2009

Her skal vi bygge og her skal vi bo...

... bygge slipper vi jo, for det er jo ferdig bygd for mange år siden. Det eneste som stopper meg nå er om noen har lengere annsinitet enn det min kjære snille snille pappa har i OBOS...
Så folkens bare ligg unna, for jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre om noen kødder det til for meg nå!

Se så utrolig fin hageflekk vi får her mini og Pjuska og Sissi... Helt fantastisk, plass til bassenget til mini og Pjuska og litt deilige vinkvelder på sene sommerkvelder når solen er der frem til kl 22... mmm...
Her skal vi varme oss foran peisen når høstmørket sniker seg innpå og når snøen laver ned skal mini og meg og katten og kanien kose oss glugg i hjæl her. Oxo tilbake til gamle trakter igjen da... mmm I'm in love with tihs place...
Bak peisen er det en like stor stue-oppholsdrom som vi skal bruke til spsiestue, og her skal det sitte mange gode venner og mye familie ofte på god mat og deilig vin...
Det er til og med et bad jeg klarer og kunne bruke fra dag en, til og med dusjkabinettet er helt topp... trenger ikke gjøre noen ting her, det er helt TOPPERS...
Så til slutt jenta mi her skal vi bygge og her skal vi bo, og det vi skal bygge er et nytt bur til Sissi... Jeg gleder meg til og få deg hjem fra ferie slik at jeg kan fortelle deg detta her.
Og pappa og mamma og til mine besteforeldre jeg hadde ikke klart det her uten dere.
Dere stiller bestandig opp dere, og for meg igjen, og denna gangen håper jeg jeg kan si at det er siste gangen dere blir dratt dramatisk inn i mitt liv...
TUSEN 1000 TAKK, jeg elsker dere og er utrolig glad i dere og gleder meg sykt mye til og komme tilbake til Lørenskog igjen...


3 kommentarer:

Macki sa...

Håper det ordner seg for deg, det har du virkelig fortjent. Rekkehuset ser kjempefint ut, så jeg heier på deg.......
Klem fra Bjørkis.....
PS; skal hilse fra "gubben".....

Anja Holt sa...

Lykke til med kjøp!

Gvakkis og kneggis sa...

Så moro, altså. Jeg gleder meg til innflyttingsfest...hihi!! :-D