onsdag, august 19, 2009

Fatter bare ikke hva som er blitt fortalt jeg da...

... nei hør bare her folkens... siste nytt er - det var tross alt jeg som kastet han ut assa... Har dere hørt, og det kommer fra selveste storesøster lixom, jeg dævver strax jeg assa...
JA du ex svigerinne, hvorfor kaster man ut ektemannen sin lixom... jo for at det er et gammelt leketøy, et oppbrukt leketøy, et tidsfordriv som er gått ut på dato eller for at han velger å sove hos en annen dame mens vi er gift! Tenk deg litt om hva du sier til hvem du ex svigerinne... Det besviser jo atter engang at sannheten er jo ikke kommet helt frem... fra hans verden som han har valgt og kapsle seg inn i å leve sitt nye helt lixomfantastiske ikke A4 liv... men ja hva skal man si... eller jeg velger nå og ikke skrive om det jeg, for det kunne fort blitt litt på kanten stygt akkurat nå!!!

Ha en fin fin høstkveld hvor enn i landet du sitter å leser det her innlegget.

2 kommentarer:

Gvakkis og kneggis sa...

Høst? Det er august...!!
Sånn ellers; noen folk er bare idioter!! :-(

Kristin sa...

La det prelle av deg, inn det ene øret og ut det andre!!