fredag, august 21, 2009

Min dag i dag...

bilde er hentet fra www.cacas.no

... mmm det er det det er, min dag i dag... Hipp hipp hurra for meg og mine 34 år. Jeg drev på badet når min mini kom med en presang, en kjempefin tunika hun hadde plukket ut selv, oxo hadde hun hentet 100 kr fra lommeboka si for jeg trengte penger hadde hun sagt til bestemoren sin... så søt assa og det smeltet mitt hjerte på en slik dag som dette.

... men kan ikke huske sist jeg ikke fikk bursdagsgave av en kjæreste da... hmmm jammen meg litt rart assa... Så derfor skal jeg på shopping i dag, enten en ny klokke eller et par nye støveletter... har ikke noe fra før av... hverken klokker eller støveletter...

Så folkens ha en flott dag det skal jeg... spise masse kaker uten krem for det er jeg ikke glad i oxo skal jeg shoppe litt i dag... kribler i magen... hihi...

4 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere!

Ha en strålende dag, kjære søster. Er glad i deg ♥

Det var nesten så jeg betynte å gråte når jeg leste om mini's gave til deg. Den lille, store tenkeren i familien er jo så god ...

Fru Fjeldhammer sa...

gratulerer så mye med dagen og kos deg med shoppingen!!

klem

Kristin sa...

Gratulerer så mye med dagen :) Håper du får en strålende dag, løp å kjøp deg noe fint, det har du fortjent! Hvorfor ikke bare støvletter og klokke??

Frk .Fischer sa...

Gratulerer så mye med dagen!!! Din mini ..sier bare smelt!!! Å ja unn deg det ene og andre....