torsdag, august 27, 2009

Nye joggingser...

... må jeg ha, og da vil jeg ha slike, veldig lette, extra demping og Nike da seffern... Nei det er ikke seffern, har hatt mange forskjellige merker på joggingser men vil nå teste ut Nike sine løpesko. "Freshe" er dem oxo syntes jeg da... ikke veldig viktig men litt er det jo...

Så neste løpetur blir da med nye joggingser... Gleder meg alt jeg. I dag leverte jeg mini på skolen og var hjemme igjen kl 0740, hoppet oppi mine gamle løpesko og tok meg en runde på 1 times tid...

Jobber kvelden i dag og er strax på vei til jobben nå, skal bare innom Strømmen Storsenter å kjøpe meg en ny klokke først føler jeg...

Mini skal bli hentet av sin far i dag og er tilbake hos meg igjen til lørdag, da skal han på spillejobb... bra planlagt lixom... nope! Men men nå er det da bare slik da at noen prioriterer ting litt forskjellig... et godt exempel her...

Ha en fin fin dag stort og smått, gammelt og ungt... jeg vet jeg får en fin dag i dag, føler det på meg... xxx kanskje treffer jeg drømmemannen min oxo... hvem vet?