torsdag, september 03, 2009

... nedtellingen er i gang...

... ja, nå er det 10 dager til mini og meg får nøkkel, eller jeg får nøkkel for da er mini hos sin far... litt dumt men det er noe jeg ikke får gjort noe med.
Så her ser dere min nye hage og baksiden av mitt nye hjem... og her skal jeg bo til jeg blir båret ut herifra... hihi ikke noen flere forsøk på å flytte til slike gudsforlatte steder hvor lixom "my man" bor... For det funker ikke... Tro meg!!!
Så da håper jeg på en fin fin høst, hagemøbler og grill er alt kjøpt inn til litt sene grillkvelder med masse pledd og klær på plass... og masse vin selvsagt... Jeg har så mange gode venner og en effektiv famile som skal hjelpe meg. Vi må tømme mine foreldres garage for der står alle mine og minis ting... bemerk det er en stooor dobbelgarage så fyttikatta så mye ting vi har, godt at det er et stort rekkehus vi flytter inn i... for stort er det jammen meg med sine 128 kvadratmeter skal jeg og mini få daseplass....

Ha en god dag alle sammen, må stikke på jobben jeg hvor jeg skal tilbringe ti timer i dag mmmmm...

2 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Skjønner godt at du har nedtelling...det blir stas...

Kristin sa...

Jeg gleder meg til å komme på viiiiiin og bli fiiiin ;-)