mandag, september 28, 2009

Mini i himmelen...

Sjekk ut den her kampanjen folkens... fantastisk mange bra modeller til barn i alle aldre nå, og med en kampanje på minus 100 kr ved kjøp av to par sko kan du jo gjøre unna vintergarderoben til barneføttene nå...
Min mini fikk drømmen sin oppfylt på lørdag, hun fikk sine første klikkesko etter at hun har brukt bestemor og mine i 2 mnd... Det kuleste er jo at hun klarer å gå pent på de oxo faktisk...

Så tok det helt av for hun når hun skulle få seg nye støvletter, de med en liten hel oxo... har vel ikke sett mer fornøyd frøken på lenge... Så gøy at hun setter pris på det hun får...
I morgen kommer det noen bilder av mitt skoraid den siste uken... gled dere... alt i fra nye løpesko til slagstøvler... hihi..
God natt fra Rabben...


1 kommentar:

... 4 på toppen sa...

Åhhh ... nå vet jeg noen som blir misunnelig altså. Kan du være så snill å legge disse lengst inn i skapet når vi kommer på søndag!

Kan ikke du bli den første følgeren på bloggen min'a? Trykk på det google-merket til venstre på siden min. Please, er så tomt der liksom. Litt flaut.

Klem ♥