fredag, september 25, 2009

Hmmm positivt eller negativt?

Ja, da er 10 kg borte fra min ikke alt for tykke kropp, men ingen fare... har hatt litt og ta av... Var hos min søster på en snarvisitt i dag (HosGarielsen) og hun sier Therese du har ikke rompe igjen du... hmmm nei en rygg med hull i sier jeg så ler vi litt. Nå er jeg tilbake på nett og skal komme med mange nye innlegg fremover fra sommerferien, flytteprosjekt shoppinggalskap etc...
Her er en ting jeg skal kjøpe meg og ha i hus, min exmann ville ikke ha en slik i hus... og da ble det slik! Men nå kan jeg gjøre ting uten å spørre om lov! DIGG!!! Jeg kan ha så mye julepynt på juletreet og så mye julestæsj jeg vil... hmmm skal bli godt å slippe kommentarer på ting og tang...

God kveld videre mine bloggevenner, ser at min blogg trenger en oppdatering men da må jeg ha litt hjelp...

1 kommentar:

Fru Fjeldhammer sa...

10 kg.. det er ikke noe igjen av deg da!? Gledere meg til å følge med her... Lykke til i ny huset!
klem