søndag, juni 28, 2009

Sjekk disse kule bildene...

... yes and here we come... mini og meg på sommerferie...

Bare digger det her bilde med gigasaccosekker på stranden lixom, 1 tonn med solkrem og saltvann men men hva gjør vel det når ferien er for min lille prinsesse... Men den her stranden er sikkert ikke i nærheten av dit vi skal men det gjør ingenting for sommerferie blir det uansett oxo i syden i år oxo gitt... digg digg digg...

Så er det her er sikkert strandpromonaden by natta tipper jeg eller kvelden da...
I love it... her skal mini og meg shoppe, spise is, bade, sole oss, leke, bade, smøre oss med solkrem, pynte oss, spise is, drikke brus etc...
Så da blir det min første sommerferie som alenemamma til syden for 1. gang, men en gang må jo bli den første så vi hopper i det.
God kveld i sommervarmen hilsen mini og meg.



1 kommentar:

... 4 på toppen sa...

Wow, dette så jo veldig fint ut. Jeg gjetter på at dere får en kjempefin tur alene dere to damene. Bare kos hele tiden, girltalk and girlpower. Yeah ...

Klem fra svette sis og tante ♥