torsdag, juni 11, 2009

2 mnd. har gått... nøyaktig om 2,5 time...

... ja tenk dere det , om 2,5 time er det nøyaktig 2 mnd siden mitt liv ble snudd opp ned. Og jeg som bare skulle sette ned foten å si for en gang skyld at det her aksepterer jeg ikke, reise bort på Påskeaften sinna og forvirra for at jeg ikke ville ta meg en fest, og ikke fortelle meg hvor du skulle sove og hvor du skulle... og når jeg tar en tlf til en av hans kompiser som han lixom var hos, så sier kompisen til meg at nei han er ikke her... og vipps min magefølse stemte... han var hos den nye utvalgte... Jeg trodde det at hvis jeg ba han flytte ut en dag eller to så forsto han at meg kødder du ikke med mere, men jeg ser at det var en veldig lett måte for han og komme seg ut av vårt forhold på... ja faktisk alt for lett... Han har vel ikke hatt det så jævlig tøft som meg, det er jeg som sitter her med en hjerne som spinner rundt, dårlig søvn, dårlig matlyst, skyldfølelse etc.
Bilde er hentet fra www.digitalphoto.pl
Derfor det her lille kyllingbilde for i dag er det faktisk 2 mnd siden påskeaften... tenk deg han vil da vel aldri sitte med den følelsen jeg gjør, han har jo tross alt et nytt menneske i sitt liv og surfer bare videre og fortsetter med det tullet at vi døde ut for hverandre og det er bare så JÆVLIG feigt å si, for meg har du aldri dødd ut... jeg syntes det her blir bare vanskligere og vanskligere for hver dag som går...
Trist klem fra landet xxx

5 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Sender en klem over til deg på "landet". Dette styrker deg til slutt skal du se... mannfolk er ganske simple!

Klem

Frk .Fischer sa...

Kommer en klem fra meg og...

villemo sa...

Det er ikke så rart at det gjør vondt. Du må gjennom en sorgfase, og den kan ta tid. Men jeg VET du vil komme styrket ut av det på den andre siden. Veldig glad i deg.

... 4 på toppen sa...

Knuseklem kommer fra toppen-huset også ♥

Du vet at vi tenker mye på deg ...

Nina sa...

en dag ser du opp mot himmelen og takker din Gud for at du ble kvitt faenskapet på en såpass enkel måte.

utro jævler skulle vært kastrert.

og tro meg, en dag i fremtiden, når du sitter der med din nye perfekte kjæreste og er lykkelig, da kommer du til å være sjeleglad for at du hadde mot til å stå løpet ut :)