lørdag, juni 27, 2009

Nebbursvollen.

Her kommer mini og meg, gjør plass for vi skal kose oss her i hele dag... åpner kl 10 så vi er strax i bilen på vei dit nå... Spise litt god frokost først, så smøre oss godt, så mate dyrene så tut og kjør here we come... Har faktisk ikke forandret seg med noe det her stedet siden jeg var liten jente, kult og veldig retro aktig da...
Så kanskje jeg ser noen av dere her i dag... Ha en strålende dag i sommervarmen og vi må nyte den så lenge det varer.

Hilsen mini og meg som har det helt toppers om dagen, vi har bestillt oss syden tur, vi skal på visning i morgen å legge inn bud til mandag og vi har kjøpt stort basseng til hagen...

Solklemzi...

2 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Kos dere masse..dere blir helt sikkert ikke alene..... :0)

Anja Holt sa...

Jeg har enda ikke kommet meg på Nebbursvollen. Men kanskje sjansen byr seg i år?

Enjoy!