lørdag, mai 30, 2009

Idyllisk...

... ja det er det her ute faktisk, her på landet... men nå strax flytter mini og meg til et litt mere sivilisert strøk innafor. Her sitter mini i kurvstolen oppe på verandaen i 2. etg som kom opp først etter 4 år og det måtte 1 brudd til faktisk... den ble ferdig bygget på 1,5 dag, se så flott vi har det her oxo velger han det bort lixom, forstår ingen ting jeg. Men hun er vel mere med på fest og gøy og bare DYRKE hverandre å leve livet... og ikke leve et A4 liv det ofte blir når man får barn og barnet er 6 år og man gifter seg og begge jobber mer enn 100%, men et A4 liv vil vi ikke leve nei!
Bilde under er tatt fra verandaen i går kveld en fin solnedgang... jeg drømmer meg jo veldig bort jeg da for jeg tenker jo hvor fint vi har hatt det og hvor mange flere år vi kunne hatt det fint her ute i disse fine kveldstimer med sol, kubbespill, naboøl og grillings... men neida... ikke det mere heller... uff noen ganger ønsker jeg at jeg snart kan våkne opp av denne vonde drømmen. Men nei det gjør jeg jo ikke for det her er faktisk the THE REAL WORLD!
Så alle dere her inne, nyt det dere har for dere vet faktisk ikke hva som skjer i morgen, om 1 uke eller om noen mnd... lytt til hverandre, gi av hverandre, del med hverandre og gjør noen ganger det DU ikke har lyst til for å gjøre din mann stolt og fornøyd!
Jeg for min del tror det vil ta veldig lang tid før jeg kan "tørre" gi så mye av meg selv som jeg gjorde til min ex mann i 9 år... jeg vil bruke veldig lang tid til å slappe av med en ny mann og jeg vil slite med det å tro på et nytt forhold og det er helt for jævlig at 1 eneste menneske skal kunne knekke meg på det her! Fy så mye sinna jeg er på den personens oppførsel...
Men jeg tar en dag avgangen så ser vi hvordan morgendagen blir... God kveld og Pinse videre.

3 kommentarer:

Kristin sa...

Som "lille" frøkna koser seg her da :-)

Dere har så mye himmel utenfor huset deres!!!
Tror jeg har sagt det en gang før når jeg var på besøk på verandaen!! Veldig koselig! Men, jeg er sikker på at du klarer å få det like koselig der du nå flytter!!

Stå på, unner deg bare det beste!!

Fru Fjeldhammer sa...

Så fnt bilde av frøkna de... så veldig koselig!

Og jeg sier som dilla, det blir nok like koselig dit du flitter.. det er du flink til!

Og en mann som er enda bedre han kommer... for han har du ikke funnet enda! Å heldig det for at du møtte din ex ellers hadde du ikke hatt snuppa de, så det var nok en mening i det!

Å du lar deg ikke knekke... han kommer til å angre, men da er det forsent!!

Kos deg med snuppa de..
klem

Anja Holt sa...

Hjemmet er der hvor hjertet bor, er det ikke noe som heter slikt? Dere har det fantastisk der dere er, uten tvil, men feelingen tar du med deg uansett for den skaper dere.

Flotte bilder, og håper det er greit at jeg har lagt deg til i blogger jeg følger. Hvis ikke, bare send meg en mail på vesla25@hotmail.com

Ha en god kveld!