torsdag, mai 21, 2009

Dette blir min tøffeste utfordring...

... ja det her blir nok min tøffeste hverdag nå når vi går inn i en årstid med mange slike kryp... Uff, når jeg var en gift dame satt jeg ofte bare et glass over slike skapninger til min ex mann kom hjem fra jobb og fjernet de for meg... Men nå som jeg står på helt egne ben er jeg jo helt alene med slike skapninger, og som mange av dere vet er jeg helt hysterisk for slike dyr! Hvorfor må de komme inn til meg og inn på mitt kjøkken da gitt... æsj...
Men den ble drept av min veldig gode nabomann... 1000 tusen takk for hjelpen M. Til og med han som er mann sa: ja den her var faktisk ganske stor... og når en mann sier slik var den det assa...
Så folkens håper dere ikke syntes jeg er helt fjolls når jeg sier at jeg er hysterisk for slike motbydelige kryp! Til og med katten ville ikke spise den...

Ha en fantastisk fredag i morgen alle damer og en riktig god helg folkens.

5 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

æsj, ja... ikke akkurat noen fine skapninger!

Ha en fin helg..
klem

Vibeke sa...

Jeg er også hysterisk for slike kryp, og jeg syns jeg har sett spesielt mye edderkopper i år. :S

Jeg er i tillegg hysterisk for både biller(spesielt det), larver, marihøner og nattsvermere. ;) Ødelegger mye av sommersesongen ja.

familiens Johnsens hverdag sa...

Ikke noe fine skapninger dette nei.. liker de ikke jeg heller.

Godt du har en snill nabo mann:D

Kristin sa...

Fysj...jeg grøsser!! De er jo bare så utrolig ekle, stakkars kryp! Finnes det noen middel mot edderkopper, vi har til tider litt for mange nede i kjelleren på sommeren.. skulle gjerne blitt kvitt de!

interiørsnuppa sa...

Hvis jeg ikke helt har missforstått av det jeg har lest på bloggen din til nå, (begynt på begynnelsen og nå kommet hit) så bor du i lillestrøm, skedsmo området?
Og der må det da være utrolig mye store ederkopper???? Bodde for noen år siden i en kjeller leilighet på frogner, og fy og mye store ederkopper har aldri sett så store verken før eller etter. Bodde der kun ett år da jeg har veldig edderkopp fobi og blir helt manisk når de dukker opp.

Veldig fin blogg foresten og legger meg til som følger hos deg. :)