mandag, mai 18, 2009

17. mai

Her er mini og meg oppi pariserhjulet på det gigantiske tivoliet eller tiboliet som mini kaller det på Triaden. Se så mye mennesker på et så lite sted, helt fantastisk. Mini og meg var her sammen med bestemor oxo møtte vi Prinsesse T og Prins O og søstern og hennes mann T. Utrolig flott dag med mine helt nærmsete familiemedlemmer, det var veldig godt at jeg hadde mini i år, at den her 17. mai'en blei min var godt for meg. Vi var først for å se Prinsesse T og Prins O gå i tog på Skedsmokorset, så gikk vi til skolen hennes, oxo på ettermiddagen etter "tiboliet" var vi hos foreldrene mine å grillet med oldemor og 2 x onkeler. Ja... som noen av dere har fått med dere er det nå kun mini og meg, min mann valgte å flytte fra meg, det fant jeg ut på Påskeaften natt til 1. påskedag av alle datoer...
Så derfor oxo veldig lite her inne fra meg på lang tid nå, men nå damer er jeg på plass igjen og skal bli flinkere til dette igjen.
Her er mini og meg i finstasen, se så fine vi er da... hihi... fikk den faktisk på meg i år, riktignok trang men i fjor hang den i skapet... enda trangere faktisk fikk jeg den ikke igjen i fjor...
Her er den stolteste 6 åringen sikkert på hele Triaden i går når hun fikk gjøre akkurat det hun ville, tok sikkert lodd i alle boder og kjørte alle de karusellene som barn på den høyden får lov til å kjøre, det var skikkelig hennes dag i går og vi klarte det helt perfekt sammen med min flotte familie og uten min ex mann!

Mandagshilsen fra Støv på hjernen...

5 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Godt å "se" deg her igjen. Gla' i dere ♥

Frk .Fischer sa...

Så godt se at dere har koset dere med fam og venner...
Det er flott og "se" deg her inne igjen...

Fru Fjeldhammer sa...

Se her ja... kos å "se" deg her igjen!

Stolt av deg..
klem

villemo sa...

Så bra - deilig å se den blid og glad. Du fortjener noe mye mye bedre, enn det du har hatt..Veldig glad i deg. Skal vi rølpe på lørdag????

familiens Johnsens hverdag sa...

Godt og se at dere har kost dere. Flott at du er så tøff:D Stå på dette klarer du helt flott alene:D