fredag, mai 29, 2009

1. klassefrøken...

Gosh som tiden flyr, tenk dere at min lille mini skal starte på skolen nå til høsten.
I dag ble hun skrevet inn på skolen...
Jeg troppet opp på skolen og var litt nysgjerrig på hva som møtte meg, men guri så fantastiske damer jeg snakket med der.
Fikk god hjelp og god forklaring på hva videre planer er nå frem til 1. skoledag.
Det her er veldig bra og veldig spennende, gleder meg masse til at hun står der 1. skoledag og sikkert som sin mor med sekken på armen... knis...
Bestemor og bestefar ble oxo veldig glade på skolevalget vi tok.
Ting blir mye enklere nå fremover nå når det er bestemt.
Nå prosjekt jakten på et rekkehus igjen, ligger et ute til salgs nå, kan si det slik at med kun 1 barn vil vi kunne gå oss bort pga arealet...
Men med is i magen som jeg er god på følger jeg magefeelingen å venter til det kommer et litt mindre for mini og meg x 2 dyr og masse pikk pakk...
God solnedgangskveld videre damer.

4 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Jeg tror Finstad Skole er bra. Du vet tvilling-venninnene mine. De har barna sine der begge to. Dette blir bra for deg og N-mor.

Husjakten ordner seg nok den også skal du se. Alt ordner seg ♥

Fru Fjeldhammer sa...

Hei.. Kom hun i klasse med datteren til Ingunn eller! Så spennende dette blir..
og et sted og bo. dukker nok opp snart!!
Ha en fin pinse..
klem

familiens Johnsens hverdag sa...

Så bra at du kommer deg til Finstad igjen. Min gutt går i første klasse der nå:d Og minsten skal overføres til Finstad bhg nå:D Vi skal se på det rekkehuset som ligger ute til salgs:D Så får vi se om det blir vårt eller noen andre sitt:D

Anja Holt sa...

Jeg besøkte skolen til min eldste datter i går, Fjellhamar, kjenner sommerfuglene i magen på hennes vegne som du med din.

Lykke til i jakten på ett sted å bo for deg, mini og 2x dyr. ;o) Og jeg kunne egentlig tenke meg en slik rockering, selvom jeg har litt vondt i ryggen til tider... hvor kjøper man en slik?