tirsdag, januar 13, 2009

Ting og tang...

Her er noen detaljer vi har på kjøkkenet vårt. Koslig med julestæsj men jammen fint med det normale igjen oxo. Her er det ene kjøkkenvinduet med liftgardin fra Kid og buskbom x 2 og en hengelykt i kroken til julestjerna.

Så er det en liten og fin krok på kjøkkenbenken, extra fint er det jo slik som nå med levende lys. Syntes det her er en fin plass på kjøkkenet, den her kroken.

Her har vi en gammeldags kjøkken hylle med en gammeldags kjøkkenvekt, denna hylla er over vasken, ofte levende lys her oxo men ikke i dag.

Til slutt dagens middag. Stekt sei med løk, poteter og gulrøtter... mmm guri det er jo så godt, hvorfor ikke spise det oftere. Her i huset har vi ikke fisk ofte, det er vel pga at mini ikke spiser fisk, men hun spiser fiskekaker nå i alle fall. Så nå har jeg et mål... fisk 1 dag i uken og fiskekaker til mini...


Nå sitter mannen og mini å ser på barnetv, eller mannen sover nok tenker jeg mens mini ser på barnetv å vekker pappa'n innimellom... pappa nå så jeg det, du hadde øya dine igjen... Og jeg skal ut for og ta en soltime... mmm...
God kveld videre alle sammen og jeg vil oxo ha hjelp med 3 kollonner på bloggen min, prøver å prøver men vet ikke hvem mal det er liksom...
Klemzi.


4 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Så fin du har det.. veldig koslig!! vi også skal prøve den med fisk minst 1 gang i uka!

Vi sover litt her vi voksne under barnetv vi også!!

kos deg med sol..
klem

Kristin sa...

Ligger en utfordring til deg hos meg :)

... 4 på toppen sa...

Kjøkkenet deres er alltid trivelig det. Det ligger en award til deg hos meg :-)

♥LiNda♥ sa...

Hei!
vi spiser sjeldent fisk..skulle vært flinkere til det ja!
så lekker lift gardinen din er♥