mandag, januar 12, 2009

Oppgitt......

... blir jeg ofte når jeg opplever at folk er så jævlig falske og ikke kan si sine egne meninger, eller ha sine egne svar på ting og tang!!!! Ikke minst mennesker som er så lite selvstendige i meningene sine... SPY!!!! Oxo er det de som bestandig er enig i alle andre! "Faan" ta, det må vel kunne gå ann å stå på egne ben noen ganger eller? Neida, ikke det nei, her er vi alle enige i bla la bla oxo er vi falske og uærlige! Uærlige og falske mennesker er noe av det værste jeg vet. Og mennesker som er livredde for at noen kanskje ikke skal like hva man mener om ting og tang!
Som dere skjønner er jeg litt oppgitt... og som dere oxo sikker har fått med dere er ikke jeg en slik person som ikke tør si min mening og ikke må ha samme mening som alle andre, jeg er vel heller den som er litt frampå med nye ting, og å ta opp ting og tang! Men fy "faan" så nitrist og ikke kunne ha egne meninger da gitt!!!
Ha fortsatt en flott dag folkens...

3 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Takk for super tips ang kles drakt..tror jammen jeg prøver det....

ang falske mennesker..ugg sier jeg bare...alt ligger i hvordan ting blir sagt har alltid jeg sagt, så det går ann for de som er redd for å si sin mening på en forsiktig måte...men da hverfall har sagt det... Håper de faske menneskene du ref til tar seg i nakken... Lykke til!!

Fru Fjeldhammer sa...

Pass på hjerte nå da frøken...
Håper dagen har blitt bedre!

En smule spent på hemmligheten din jeg!

Forressten, jobber du sammen med ann kristin?

klem

Kristin sa...

Oi,oi her lukter det svidd.. hehe..
Men, hjertens enig med deg!! Vi er alle forskjellige, men vi blir i grunnen ganske like om ingen skal tørre å være seg selv med sine egne meninger!
Du får trøste deg med at de sikkert ikke har det så godt med seg selv :-)