søndag, januar 18, 2009

Husmorferien nærmer seg...

Ja, trenger jeg å si mer folkens... sjekk disse fantastiske bildene som jeg har hentet inne på Startour sine sider. Gosh hit skal vi om 7 uker, og her skal vi kose oss masse, og det beste er jo at det er oss 4 husmødrene fra landet som skal på tur T, A, meg T og A derfor navnet TATA.

På det her bilde ser dere bassengområdet på hotellet vi skal bo på, og vi skal ha en 3 roms leilighet. Det ser veldig fresht ut på alle bildene til hotellet. Så håper vi er super heldige der med riktig valg av hotell.

Nice beach er vel en god forklaring av det her bilde... guri nå skal det mye jobbing på Din Dko Jessheim med masse nyheter av vårkolleksjonen så er det 1 uke som venter oss 4 husmødre på tur til et varmere strøk... GOSH here we come... Lanzarote.


Så folkens i dag skal jeg jobbe med timelister for jenten mine slik at det går greit opp i opp når jeg setter mine ben her på Lanzarote... Puerto del Carmen, et fantastisk sted!
God søndag videre til store og små i alle aldre.

7 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Gosh, du er heldig! Drømme drømme her...

Men fra den nyssgjerrige, i dag er uke 3 over... husker du? *S*

Ha en fin søndag..
klem

Kristin sa...

Deeeeeeeiliiiig!!!!!!!!!

Gvakkis og kneggis sa...

Ååå...misunnelig. :-(

... 4 på toppen sa...

Vil ikke høre, vil ikke høre, vil ikke høre ... he, he ...

Ligger noe til deg hos meg :-)

Takk for en fin helg forresten.

Hilsen fra landet sa...

Ojoj fornuftig investering i den lengste måneden i året. Januar er kald, mørk, julepynten er tatt ned, nissene bare falmer i butikkvinduene og har ikke samme sjarmen lenger, pengene er brukt opp i desember... osv

Ha en fantastisk reise! Og.. vi venter på rapport selvsagt! :-)

Hilsen fra landet sa...

Var nysgjerrig på om du var kommet hjem jeg!

Kristin sa...

Hva skjer med deg da?
Har Doffen daua?!

Du er jo ikke her lenger :(