søndag, januar 04, 2009

Mmmm...

...mmm godt med peiskos når gradestokken står på nesten minus 16 grader, brrr... Kaninen lever ute og hun koser seg faktisk, det blir litt extra jobb pga vannet fryser veldig fort men ellers går det bra, katten trives ute men syntes det er veldig stas å komme inn etter en liten og veldig kald luftetur bort til nabokatten Balu... Nå skal mini og meg spise pizza men mannen er på jobben og forbereder seg til i morgen... stor jobb som venter han i morgen i forbindelse med begravelsen til en kjent og kjær forfatter som gikk bort rett før julen...


God kveld i landen hvor enn du bor om det er kaldt eller ikke... Klemzi.

4 kommentarer:

Gamlå sa...

Heisann og ja jeg synes du bør sy en dekke til kaninen :). Kaldt er det ute, men her i Stavanger har vi ikke snø det er helt bart her på bakken.

Nei, nå får jeg ta på meg varme klær og lufte nemi. Synd det er mørk ute for ser ingen hvor fin hun er i ny rød dekke leeeeeeer.

klem fra Gamlå

Siren sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar på siden min, og så fant jeg jo frem til deg :)
Så koselig det må være for kaninen din å være ute i frisk luft, dyr elsker jo å være ute i det fri! Vår katt har nesten ikke vært utfor døra den siste uken, vi har nesten 1,5 m med snø!
Ha en fin kveld!
:)

Kristin sa...

Veldig koselig peis dere har da :)

Guttemamma sa...

Peisen er tent for å si dt sånn!! ha en fin onsdag!!