lørdag, januar 10, 2009

Inn i tenkeboxen...

... ja jeg sier ikke mere, dere vil få svaret i løpet av uke 3.... hihihihi...

Se så mye fint vi har i butikkene våre a, mye nyheter er på vei og det er ting jeg setter stor pris på... noe er jo litt sært oxo men mye i min smak... digg.


Nå skal vi spise nystekte kyllingvinger, salat og "pommes" mmm. Så er det strax barntv, oxo er det jo jammen meg den kule serien som startet sist lørdag på NRK 1.
Snakkes da folkens.
Klemzi fra et hus fullt med STØV... ugh...

2 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

God kveld....Nå blei jeg veldig ....så du må vente lenge med å avsløre....har du blitt distrikt sjef...for du er butikk sjef nå ikke sant????

Det er sååå masse kule sko om dagen, selvom jeg er nike fan og fikk nye nikeshocs til jul..må jo ha diverse å velge mellom...og du er sikkert enig???


Ha en fin fin helg!!!

HildeS/Frøken Fryd sa...

hei på deg.
Sko er GØY.
Eg kunne godt tenkt meg å jobbe i ein skobutikk, men heile lønna hadde vel gått opp i sko kjøp,hehe.
Er det serien ORPS du ser på?
Eg må få den med meg, den er fantastisk herleg, og eg ler meg halvt ihjel, sjølv om det er eit alvorleg tema dei tek opp. Fantastiske skodespelerar:)
Ha ein fin søndag.
H