fredag, september 12, 2008

Uke 37 på jobben

Heisann hoppsann, dette kan jeg vel kalle en helvettes uke mildt sagt, startet superflott med eksponering i butikken med gamle varer fra i fjor (mye varer).
Gøy og få det ut i butikk når kunden stuper på det med det samme det blir satt ut. Hadde hjelp av mine to engler, min personalsjef pluss ei jeg holder på og skal klone om til Mx2...
Ene dagen blei det 12 timersøkt på jobben og dagen etter var det regionsmøte i lokaler på senteret der hvor jeg jobber, fint å se igjen alle jentene fra de andre butikkene, koselig møte og god mat... Så kom sjokkmeldingen jeg egentlig har gått og ventet på med som kom fra en helt feil vinkel... der kræsjet uken min, og det er i dag på en fredag... nå sitter jeg og er frustrert, irritert, sliten, sjokkert, sinna, forbannet, konsentrert og skuffet... mest skuffet når jeg tenker etter...
Nå lurer nok noen på hvorfor...
Det kommer jeg tilbake med senere når jeg kan, enn så lenge er min munn lukket...
God natt til noen der ute...

3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Hei...
Grattis med blogg, jeg regner med at du er den jeg tror du er? *LOL* eller....

Dette blir spennende!!

Klem

... 4 på toppen sa...

Uff, for en uke-slutt du fikk kjære s.... Men som du selv skriver: du er alltid positiv, finner nye innfallsvinkler og smiler til livet. Husk: etter regn, kommer alltid sol :-)

PS! Velkommen hit!

Klem fra fru G ...

Frk .Fischer sa...

Grattis med blogg...ganske ny selv, men det kommer seg!! Tror jeg aner vem du er så.....ti hi!!Lykke til videre og jeg skal titte innom deg jeg!!!