mandag, september 15, 2008

Tjolahopp...

Heisann...
Takk til dere som har tatt turen innom til meg, det er fint å se at jeg har fått det til. Nå sitter jeg her å venter på Ylvis møter veggen, trur det er et artig program, vet om noen som var på et av opptakene, de hadde ledd ledd og ledd... kjenner jeg flirer litt inni meg.

Til lørdag skal jeg på klassefest, herregud det er 20 år siden vi gikk ut i fra barneskolen, høres helt utrolig gammel ut jeg assa når jeg skriver det slik... uff...

Men vi skal det så gøy, vi gleder oss kjempemasse, vi blir ganske mange oxo, kunne selvfølgelig kommet enda flere, men det får vi ikke gjort noe med. Synd for dem som går glipp av det sier bare jeg, og en ting er sikkert jeg syntes de er trege de som ikke svarer på slike ting...

Jaja, det var dagens lille oppdatering, nå skal jeg lage meg litt kveldsmat så vente på Ylvis møter veggen... Gleder meg...

2 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Å fillern glemte helt det programmet..ylvis er jo så artige... kos deg på klasse treff , det er alltid artig!!!

Støv på hjernen. sa...

Heisann, jo takk det skal jeg gjøre, tror det blir bra, gleder meg masse. God helg til deg og dine.