fredag, september 19, 2008

Klassefest 20 år's jubileum...

Halloisen...

Ja, nå er det ikke lenge til vi kan åpne dørene å ønske velkommen til de som har meldt seg på jubileumsklassefesten... 20 år har gått siden vi gikk ut fra barneskolen. Vi var veldig mange, totalt 90 stk som gikk i a, b og c klassen på Solheim skole i 1988. I morgen blir vi 50 stk, og det er kanskje en god oppsluttning eller er det det? (jeg syntes egentlig ikke det... hysj...) Men bordene og lokalet blei fint pyntet, og maten høres kjempe god ut og drikka vet jeg jo er god, så det her kommer til og bli en kjempeartig kveld med dansing etter Sammantha Fox, Jan Teigen, A - Ha, Europe etc...

Vi har fått hjelp av min kjære storesøster C og vår felles friend T, tusen 1000 takk til dere to.
Så takk for meg for denne gangen så kommer det et ref. litt senere med noen flotte bilder i tilegg.

Hei så lenge og god kveld videre, og en riktig god helg til dere Bloggere.

5 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Sees i kveld... magen sier egentlig at jeg ikke har lyst til å gå!! Liker ikke slike tilstelniger når det kommer til slutt!! Men flinke har dere vært!!!

klem

... 4 på toppen sa...

Nå lurer jeg litt her ... hjernen min har kortsluttet tror jeg. Gikk dere i samme klasse? Eller samme årskull? Husker ikke det jeg altså, er det mulig?

fru G

Fru Fjeldhammer sa...

samme klasse på barneskolen...

... 4 på toppen sa...

Hallo Støv på hjernen ... er du der? Du må jo bare legge ut de fine bildene du har lagd i det siste da ... kanskje du får solgt noen her inne?

Blir gøy på søndag da, eller not?

klem

Fru Fjeldhammer sa...

åh, jasså.... nå er jeg spent!!! *nikker*