lørdag, september 27, 2008

En lørdagskveld på landet hos støv på hjernen.

Hallo.

Nå sitter jeg her i sofaen som kanskje er min nest aller beste venn, det er godt å sløven litt på lørdagskvelder, mini pusler på rommet, pusen ligger nede i gangen og kaninen har fått salat og min mann er på spillejobb.

Vi våknet tidlig i dag, mini har av en eller annen grunn tendens til å våkne tidlig når det er helg, men når vi skal i barnehagen må vi vekke hun på morran... knurr... knurr...
Jeg sparket gubben ut av sengen i dag for å steke rundstykker, men jeg er jo håpløs da, jeg får ikke sove igjen jeg når jeg våkner slik...
Vi spiste god frokost med pusen mjauende rundt bena våres på kjøkkenøya, så vasket jeg litt klær og klokken var kun blitt 0900... gosh og gjesp.
Vi gikk opp å spillte et spill med mini Grayzy Spaghetti, kjempekult spill. Mini vant som hun ofte gjør når vi spiller spill eller kort med henne... hihihihi... for husfreden sin skyld...

Så hoppet jeg i dusjen og min mann og min mini, så dro vi innover til Metro for å treffe min søster og mann og tøffe O og tannløse T, og min fetter og samboer og den søte N. Vi møttes for en lunsj på Lille Persille, men jeg ble så utrolig skuffet over maten der, og hvor utrolig trege de var, var ikke helt den samme Lille Persille som var for mange år siden med søte små marihøner oppover bjelken ved kassen, faktisk rett og slett for fancy var det blitt der syntes jeg...

Men nok kritikk fra min side, i morgen skal jeg ha en liten lagertelling på jobben hihi liten og liten det er 15 tusen par sko å telle gitt... gosh... Det er bare å starte det assa 123456789101112131415161718192021212324252627282930...

Ja du søstern, kanskje jeg skal legge ut bildene til meg og mini her som vi har malt... kanskje jeg kan starte et lite kunst utsalg her inne.
Vet ikke helt hvordan jeg gjør det, må undersøke litt hvor jeg gjør slike ting, dere andre har så fine blogger, jeg er så grønn på slike ting jeg vet dere.


Nei nå er det nok for denne gangen og god kveld videre og en fin helg av det som er igjen... Klemzi.

3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Du er ikke grønn, du er veldig flink, skriver veldig humoristisk og levende... men du "vinner" flere lesere ved å ha bilder til hvert innlegg!! Bilder er regel nr 1!!

Lykke til... og jeg er helt enig med deg ang lille persille.. den var kosligere før.. salaten var normal osv...!!

klem

Støv på hjernen. sa...

Halloisen. Oki da skal jeg komme meg inn med noen bilder slik at jeg får flere inn til min blogg... God kveld videre.

villemo sa...

Så flink du er - gleder meg til å se de bildene du har malt.. Og du hva skjedde i uke 37? Så ikke ut som noe hyggelig. Klem fra meg