mandag, september 29, 2008

Hvaler...


Nå venter jeg i spennig på den nye serien som starter på TV 2 i dag, Hvaler heter den om det er noen som ikke har fått med seg det etter all mediaomtale den har fått de siste 4 mnd på radio, tv reklame, avisomtale etc.

Det er faktisk litt stort det her for ei som bor på landet skal jeg fortelle dere, hun som har hovedrollen Maria Blix (Charlotte Frogner) kommer faktisk fra her hvor jeg har bosatt meg... og ikke nok med det så er hun oxo kusinen til vokalisten i bandet til mannen min... johohoi... gleder meg veldig.

Svigersene min har hytte på Kjøkøy rett før man kommer til Hvaler, og det kan vel hende vi kan få et glimt av alle de fine stedene vi farter ut til på sommer'n med båten. Så nå skal mini i seng og far måtte en kjapp tur på do og jeg skal slenge meg ned på sofaen i et nyvasket og rent hus som jeg rakk og gjøre før Hvaler starter...

God kveld så lenge.

PS: Bilder kommer senere...

3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Så lekre bilder dere lager da!!! Her ser jeg julegaver???!!!

klem klem

Støv på hjernen. sa...

Heisann... ja det stemmer det, blir nok litt til tanter og onkler og besteforeldre...

... 4 på toppen sa...

Jeg så nedkjørselen til Putten jeg ... men fikk ikke fulgt med så nøye etter det. Hadde en miniputt som ikke ville sove.

fru G