søndag, november 23, 2008

Om 7 dager...

Er vi jammen meg i København, guri som tiden flyr... Da skal vi spise god mat, drikke masse godt med og uten promille, mest med da... knis oxo skal vi shoppe som noen gale, og føle at det er deilig og være norsk i Danmark...


(bilde fant jeg på google)

Er det noen der ute som kan tipse oss om fine butikker med masse "stæsj" i eller? Noen som er litt kjent i den her byen? Jeg var her når mini akkurat hadde lært å gå, så da ble det ikke mye shopping... og det er jo... herregud snart 5 år siden, gosh som tiden flyr ja...

Jeg tar i mot masse gode shoppingtips fra dere bloggere der ute...

God søndag videre til alle mine venner der ute...

2 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Det blir koselig det...og regner med vi får et "lite" shoppe innlegg når du har kommet hjem..frufjeldhammer har noen butikk tips tenker jeg siden det er ikke så lenge siden hun var der, beste er å titte på nette og skrive ned adr, for div kule butikker ligger så spedd rundt...råder dere å ta en taxi/ eller buss!!! Du har jo den laaaaange shoppe gata og side gatene der , skal det vist være noe..vel kos dere masse !!e

Fru Fjeldhammer sa...

fant ingen "kule" butikker, så råder deg til å kjøpe gps..*S* skriv ned noen adresser...

selvsagt blir det nok et slikt bilde hjemme hos meg om det ikke koster skjorta da!!

klem