lørdag, november 15, 2008

Lisboa jada...

Jada oktober 2009 er det jentetur til denne storbyen her Lisboa. Det er sammen med Villemo og 7 andre jenter fra Østlandet. Vi reiser på torsdag og kommer hjem på søndag... mmm langhelg... digg... Se det flotte bildet, bildene har jeg hentet fra Villemo's profil på facebook hvor hun sikkert har hentet de fra en reisearrangør...

Denn trikken blir nok full av oss 9 halvfulle som reiser på tur, det er en slik trikk man ser på film og nå skal jeg kanskje få testet ut en slik en jeg oxo... jippi... hihihihi... shopping og champis er en fin kombinasjon... tjohoi...

Skal nok få tatt mange fine bilder på denna turen, må vel få kjøpt meg et speilreflexkamera strax kanskje? Se så flott arkitektur det er på disse bygningene her, fy søren og jeg gleder meg masse, selv om det er lenge til, men enda en ting å se frem til.

Så folkens er det noen av dere som har vært i denne storbyen her vil vi gjerne ha noen tips på flotte butikker og gode spisesteder og seffern noen bra barer... knis champis sprudlende skål...

Klemzi...

4 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Det hørtes fristende ut..og så smart å planlegge i god tid...Det er jo virkelig noe å se fram i mot.. Flott by har jeg hørt og flotte bygninger... Så ad er det bare å vente...

Minime sa...

Det høres ut som det blir en artig tur det der. Mye å se på, deilig vær og deilig mat og drikke. Jeg har ikke vært der, men jeg regner med at dette stemmer.

home 4us sa...

Ååååå misunnelig på deg. Det hørtes helt herlig ut!

Ha ei fin uke!

Gvakkis og kneggis sa...

Å, som jeg gleder meg!!! :-D
Lisboa; here we come!