onsdag, november 12, 2008

1 ting på ønskelista mi...

Og det jeg ønsker meg fra Bohus er mange ting, men det jeg forelsket meg i dag når den nye katalogen kom i posten er det koslige bestikket her som er avbildet på nettsiden til www.bohus.no Det er et veldig flott bestikk med mønster som slynger seg rundt hele gaffelen, kniven og skjeen...

Så i morgen kommer det sikkert flere lekre reklamemagasiner i posten og jeg kan putte flere ting inn i min ønskeliste til Julen 2008.

God kveld til store og små unge som eldre... jeg er vel der jeg, den siste... eller er jeg det tro?



7 kommentarer:

home 4us sa...

Ja,fikk også bohuskatalog i dag og jeg sikler også på det bestikket! Det var lekkert.

Må ha det, bare må ha det:)

Fru Fjeldhammer sa...

Hey, her er det noe jeg har gått glipp av altså!! den katalogen kom ikke hit... sukk

Jeg har ikke sydd den julestrømpa altså, men skal prøve meg på den!! det jeg syer er ikke verdig noen annen hjem enm mitt... sømmene er ikke hundreprosent...*S*

Gamlå sa...

Heisann

Ja, det er masse fin på Bohus og det bestikke var da bare så lekkert!! Er så enig med deg at i disse tider kommer det masse koselig i posten. Jeg er glad i det meste av reklamen jeg:)

hilsen Gamlå

Frk .Fischer sa...

Så fint jeg fikk noen til å le da... Det er helt utrolig, men det er første gang..ha ha !!! Glemte liksom det vinduet øverst, tenket at det var såå lengt..men man lærer jo..og det var et lurt tips å ha målene i lomme boka...i will do!!!! Ingen bohus katalog her heller...grrrrr..kanskje like greit... Kos deg i den "ny" jobben, må jo ta en tur dit å titte...litt lei kjøpesentere her...en lørdag handling til jessheim...may be!!!

Emmeline sa...

Tusen takk for veldig varmende hilsen på bloggen min..Smiler for meg selv og er så takknemlig for støtte. Denne Bohuskatalogen har jeg ikke sett, må sjekke om ungene har tatt den inn og slengt den fra seg i en kurv? Så veldig spenstig ut. Ha en fin fin kveld. Klem

Siren sa...

Helt enig med deg...det bestikket var kjempefint!
Skulle også ønske at man hadde flere timer i døgnet å bruke av,tiden strekker heller ikke til hos meg...er så mye jeg skulle ha gjort, men det blir forsaking på høyt nivå! Er jo ekstra bra da at man kan lage noe som ikke tar lang tid i det hele tatt!
:)

Lykkehuset sa...

Der sover vi så godt atte:-) God helg! Klem Beth