lørdag, november 29, 2008

Advent og nysgjerrighet...

Ja, her er mine adventslys, kubbelys fra Nille, sølvhjerter fra Ikea, sølvtråd fra Plantasjen og vips så ble de slik... men vet enda ikke hvordan jeg skal ha dem da, på sølvfat eller bare oppstillt slik... hmmm tenke tenke...


Så er det denne nysgjerrige lille frøkna her da, nyopperet og frisk som en fisk og like aktiv som før opperasjonen, noe jeg håpet hun ikke skulle bli... hihihihi... Hun er blitt sterilisert og id merket. Det her er veldig spennende, sitte å se på stearinlys som brenner, hun er ofte bortpå å snuser litt, derfor litt korte hværhår om dagen.

Her er mini og meg på kjøkkenet, mini øver seg på portrettbilder... eple faller ikke langt fra stammen... det her er jeg veldig flink til i lystig lag, portrettbilder... hihi...

Her sitter hun å forteller hva jeg skal skrive på ønskelista som skal sendes til Nissen som bor på loftet i stabburet som står i barnehagen... Ønskelista ble sendt... så da er det jo bare å vente...

Nå venter vi på finalen i melodi grand prix junior... mini syntes den sangen er stygg... hihihihi...
Med det samme mini er i seng må jeg pakke inn 24 små - mellom - store pakker. Oxo må jeg pakke litt til meg sjøl, skal jo til København i morgen med verdens snilleste MAMMA og min storesøster som er veldig trøtt...
Klemzi klemzi, ha en god adventsdag i morgen folkens.



2 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

kos dere i køben!!
klem

Minime sa...

Det spørs hva dere er interessert i av stæsj. Du kan gå inn på green gate sin hjemmeside i Danmark og får da opp alle butikkene i København som fører det merket. Det gjorde jeg sist jeg var i København. Og butikkene har selvfølgelig andre ting også. Det var f.eks marimekko også i den jeg besøkte. Jeg printa ut kart over København og markerte stedene der.

Når det gjelder skoler så har jeg gått på Solheim skole, Kjenn skole og Lørenskog vdg.

Ha en fin søndag.