onsdag, januar 20, 2010

Noen som kan hjelpe?

Jeg var innom siden til Hos Gabrielsen og der lå det en utfordring til meg... men er det da meningen at jeg skal kopiere noe, eller skal jeg bare skrive 7 ting om meg selv? Positive eller negative?

Men jeg prøver meg på 7 ting som beskriver meg ganske bra... nesten en annen som skal skrive slike ting vet dere...

1. Kontrollfreak
2. Godte moms
3. Liker å vaske
4. Matvrak
5. Elsker å shoppe
6. Hater tannlegebesøk
7. Skal ta tatovering


Men så gjenstår det å se nå om jeg har gjort dette riktig...

1 kommentar:

... 4 på toppen sa...

Hei du, jeg rakk ikke engang å si fra til deg at jeg hadde en award og utfordring til deg inne hos meg ... ha, ha ... du ligger alltid to skritt foran!

Det vanlige er å kopiere bilde av awarden, legge den i innlegget og fortelle hvor du har fått den fra. Utfordringen har du jo allerede tatt og gjort, helt riktig. Så var det å sende pinnen videre. Da må du ramse opp 7 (helst) blogger du mener fortjener den.

Klem