tirsdag, januar 19, 2010

3 mindre...



... her har jeg og min kjære søster startet på en gigaprosjekt i dag... 3 stk mindre på meg og 3 stk mindre på søstern. Men som doktor sa... oi oi oi dette blir jo rene dugnadsarbeidet... så lo vi litt alle sammen. Det har seg slik at vi har extremt mye føflekker, og det er prosjekt føfllekken i 2010, nå skal de bort en etter en, koste hva det koste vil!

Et superprofft sted, og han er superdyktig denne legen, jeg hadde han som fastlege for mange år siden... så til de av dere som er usikre på hvor dere bør gå så sier jeg bare sjekk logoen ovenfor for hit burde dere gå!

Da skal jeg og min søster tilbake om 14 dager for en sjekk og ny timebestilling...

Have fun folkens... Klemzy...

1 kommentar:

Gvakkis og kneggis sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.